7/14/2017

Herome - twardy zawodnik

Odżywki do paznokci to dla mnie trudny temat. Dlaczego? Bo moje paznokcie są trudne. Powiem więcej, to ja sama wyrządziłam im krzywdę przez samodzielne zdarcie hybryd. Kilkakrotne dodam. Nie muszę Wam chyba mówić jaki był ich stan?
Od jakiegoś czasu używam odżywki Herome do paznokci średnio zniszczonych.



Herome Nail Hardener Strong to utwardzacz do paznokci o wzmocnionym działaniu, stworzony aby zregenerować i wzmocnić słabe, szybko pękające i rozdwajające się paznokcie.



Pędzelek o długości 1.5 cm pozwala na dokładne rozprowadzenie lakieru a specjalny kształt nakrętki służy do odsuwania skórek paznokci. Sam lakier ma mleczną barwę i półrzadką konsystencję, szybko schnie, nadaje połysk paznokciom.



Muszę przyznać, że kształt buteleczki i nakrętki jest bardzo wygodny. Pozwala na precyzyjną aplikację, nie ślizga się w ręce.


Zaleca się pierwszego dnia kuracji nanieść jedną warstwę utwardzacza, drugiego drugą. Trzeciego dnia zmyć dotychczasowe warstwy. Ten proces powtarzać podczas 14 dni kuracji. Po jej przeprowadzeniu można używać odżywki  max. jeden lub dwa razy w tygodniu jako podkład do lakieru do paznokci lub ich ochrony. Każdorazowo warto uzupełnić pielęgnację kremem do rąk.
Faktycznie po 14 dniach regularnego stosowania Herome Nail Hardener Strong moje paznokcie znacząco się poprawiły. Przestały się tak desperacko rozdwajać, są twardsze. Śmiało mogę powiedzieć, że dzięki kuracji mogłam sobie z powrotem pozwolić na manicure hybrydowy. A szczerze powiedziawszy to straciłam nadzieję, że znowu będę mogła sobie go zafundować. Daleko mi do idealnych paznokci, które podziwiam ale na dzień dzisiejszy jestem usatysfakcjonowana :)

 Nie wiem jak Wam ale mnie się bardzo podoba smukły kształt buteleczki. Idealnie leży w dłoni. Odżywkę otrzymujemy w kartoniku, gdzie są zamieszczone wszystkie niezbędne informacje od
producenta.


W sklepie bodyland.pl  trwa akurat promocja. Sprawdźcie koniecznie!


Warto wspomnieć, że sama marka Herome  ma ponad 25 - letnią tradycję! Specjalizuje się właśnie w preparatach do pielęgnacji paznokci i dłoni. Jej numerem 1 jest właśnie Herome Nail Hardener Strong. Niedługo przedstawię Wam jeszcze peeling do dłoni oraz krem do rąk.


Znacie kosmetyki Herome ? Jakie odżywki do paznokci preferujecie?



***
Słuchajcie stała się rzecz najstraszniejsza ze strasznych - po zlikwidowaniu disqusa straciłam wszystkie komentarze z 3 lat ...Nie muszę mówić co to znaczy dla blogera.
Jestem w martwym punkcie. I bardzo liczę na Waszą pomoc. Pytanie jest takie - czy z powrotem załadować disqusa i męczyć się z nim, bo niestety nie mam nikogo kto się zna na tych rzeczach.
Czy po prostu popłakać, popłakać i iść dalej z tym co jest systemem komentowania?

20 komentarzy:

  1. to moja ukochana odżywka nr 1 genialna, nic nie może się z nią równać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dobrze czytać, że też jesteś zadowolona :)

      Usuń
  2. Swojego czasu też strasznie zniszczyłam paznokcie przez hybrydy. Ogólnie muszę robić pomiędzy hybrydami odżywcze kuracje dla paznokci bo z natury są słabe. Tej odżywki nie miałam okazji stosować ale bardzo podoba mi się Twoja recenzja. Chętnie ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja też borykam się ze słabymi z natury paznokciami, które na dodatek nie szanowałam za bardzo - najpierw w okresie wczesnomłodzieńczym obgryzałam, potem w ogóle nie pamiętałam o kremowaniu, nie mówiąc o odżywkach. Potem zmasakrowałam skubiąc samemu hybrydę i były tak cienkie jak papierek. Ta odżywka ich po prostu reanimowała :)

      Usuń
  3. Nie stosowałam tej odżywki, ale czytałam na jej temat sporo pozytywnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomniałaś mi, że ta odżywka jeszcze działała na moje paznokcie. Chętnie do niej wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo czyli miałaś z nią wcześniej do czynienia? Super! do dobrego zawsze warto powrócić ;)

      Usuń
  5. Oj co do pytania to sie nie wypowiem :( a moje paznokcie tez sa trudne i teraz testuje serum z Evree :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, te paznokcie...sprawiają sporo problemu. Mnie zawsze wpędzają w kompleksy zdjęcia dziewczyn i ich przepiękne paznokcie i smukłe palce ;)

      Usuń
  6. Niestety nie mam pojęcia co do pytania 😑 Ja obecnie używam odżywki Golden Rose i niedługo napiszę o niej recenzje 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jesteś zadowolona z efektów :)

      Usuń
  7. Miałem kilka produktów tej marki i całkiem nieźle się sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że jesteś zadowolony z kosmetyków Herome. Dla mnie to pierwsze spotkanie. Wcześniej jedynie czytałam o nich na blogach :)

      Usuń
  8. W ogóle jej nie znam :) Myślałam po zdjęciu, że to jakiś podkład albo korektor :D :D Ja się zupełnie nie znam na Disqus, więc nie pomogę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mleczak taki :) Dzięki ...jestem w czarnej dziurze, ale postanowiłam się nie załamywać

      Usuń
  9. so nice post :)
    have a nice weekend :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  10. thanks for sharing this product! i don't really use nail supplements but i guess i should start thinking about taking better care of my nails.

    saying hello all the way from the Philippines!
    i hope you can drop by my blog too and follow if you like.

    have a great day! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim paznokciom niestety też daleko do ideału :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie to złota odżywka od Sally Hansen wymiata.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger